torsdag 1 maj 2014

Första Maj välkommen!

Hello!

Hur har ni det idag? Lite trötta och sega efter Valborgsfirande, eller blev det lugnt?

Vi firade inte över huvud taget eftersom jag jobbade till halv åtta (!) och det spöregnade och åskade. Men jag såg många några tappra själar som var på väg till Valborgsfirandet här i närheten. Och senare under kvällen hördes det fyrverkerier i från slottet.

Idag har vi varit en sväng på MEGA och fyndat. Jag har inte varit där på flera, flera år så jag fick en positiv överraskning! Jag köpte lite kläder till Isan som hon kan ha på dagis. En jacka från Name It för 91:-, en långärmad trikåtröja, även den från Name It för 45:- och en mysig lurvfleece från DIDRIKSON för 179:-
Billigt!!!

                 

Efter MEGA var det meningen att vi skulle åka till EL-GIGANTEN men helt plötsligt var klockan ett och det var dags för lunch, så vi åkte till McDonalds och köpte med oss mat hem istället. Jag tog en kycklingsallad med pesto och mozarella. Gott, men man blir ju absolut inte mätt! Det är ju nästan ingen kyckling i alls. Varför snålar de så? Brödet som de skickar med är ju jättegott, men det vill jag ju inte äta. Eller vill och vill. Det vill jag väl, men jag SKA ju inte äta bröd!


                              
Så nu sitter jag här och är jättehungrig och väntar på middag!! Jag ska göra en Tacopaj tänkte jag med mandelmjölsbotten. Gött.

I morgon är jag också ledig. Då ska jag masa mig upp på stan och hämta mina linser som har kommit för flera veckor sen. Hoppas på bra väder så jag kan promenera!

Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar