torsdag 28 september 2017

Renande lermask!





                                                                     Hej, svejs!

Här sitter jag och känner mig riktigt sund. Har precis duschat, lagt en ansiktsmask och sippar på ett glas Proviva. 😊

Fick ett gratisprov från en tidning. Tack!



Jag har känt mig lite småkrasslig i någon vecka nu och trott att det är förkylning på gång, men icke. I stället har jag försökt att leva extra sunt. Tagit det lugnt (så gott det går), sovit mycket och försökt att slappna av ordentligt.

Igår hade jag en riktigt kul dag på jobbet faktiskt. Det är väldigt lugnt just nu, mest kanske för att det är så mycket vägarbeten utanför så folk kanske drar sig för att komma dit. Inte bra för affärerna precis, men ganska skönt.

Vi har, hör och häpna, börjat lite försiktigt med julförsäljningen. Om tre veckor ska jultorget vara klart! Skyll inte på mig, inte min idé. Whatever, jag plockade en hel pall med nytt LEGO och byggde om hela LEGO avdelningen. Riktigt roligt!

Visserligen har vi mallar att följa så det är ju inte bara att packa upp, men ändå. Lite omväxling mot bindor, tandkräm och kattsand i alla fall. 😊

Idag är jag hur som helst ledig. Enda lediga dagen denna vecka så jag ska bara ta det lugnt och vara hemma och dona.

                                Nu ska jag skölja av ansiktsmasken och fortsätta greja. Vi hörs!


                                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar