söndag 1 oktober 2017

En bra deal!





                                                        God morgon sköna söndag!



Ska visserligen jobba idag, men har ju sovmorgon så det känns ändå OK. Tänkte cykla till jobbet idag eftersom solen skiner här hos oss. I morgon ska det bli regn och hårda vindar så det kanske är dags att ställa undan cykeln sen.

Igår fick jag ett erbjudande från Let´s deal  som jag nappade på! 15 % rabatt på alla deras erbjudanden. Och eftersom jag hade gått och lurat lite på ett prenumerationserbjudande (igen) så slog jag till!








Fyra (4) nummer av TARA och en necessär med mascar, läppglans, ögoncreme samt en creme mot pigmentfläckar. Ord. pris var 149:- men med 15% rabatt betalade jag 126:- inklusive frakt!

Det kallar jag en bra deal!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar