måndag 16 oktober 2017

Brittsommar och Glossybox.





                                                               God kväll!

Ledig dag idag. Har jobbat helg så det var superskönt. Har bäddat i nya lakan, gjort en hårinpackning, lagt ansiktsmask och bara myst. Men först gick jag till skolan med lillfisen och åkte till verkstan med bilen. Bävade lite för att promenera hem för det såg så blåsigt ut, men det var ju varmt! Runt 15 grader har det varit hos oss idag! Himlans skönt.

I fredags när jag kom hem så hängde det en stor, grå påse på dörren. Det stod ingen adress på och ingen avsändare. Det kändes som det var hårda kartonger i och när jag öppnade påsen så var det mina paket från Glossybox som jag beställde när de hade Throwback sale!

Jag beställde tre olika paket och fick lite gott och blandat.



* Cristmas Sparkle som bl a. innehöll en Body Butter från The Body Shop, en skrubb för ansiktet och serummask.

* The Pink Planet featuring Linda Hallberg. Innehöll bl a. en mascara och en mjukgörande läppstiftspenna.

* Beaty Kick som innehöll bl a. en ansiktsmask från The Body Shop (prov), och rengöringsservetter.

Här kan du beställa Glossybox!

Nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng och snusa!

God natt!




                                 

                                                                   Innehåller reklamlänk



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar