tisdag 10 oktober 2017

Massage och REA på H&M!




                                                                       Hello!

Idag har jag unnat mig en helkroppsmassage på Harmony vilket var väldigt skönt. Vi får ju ett friskvårdsbidrag från jobbet varje år och det vill man ju utnyttja. Jag valde Elemis Oil Therapy 70 minuter. Man får välja en olja med de egenskaper man önskar. Jag valde en avslappnande.




              Jag gick dit och hem så jag fick ungefär sex kilometers promenad också. Mycket bra!

Det är många REOR just nu, lite mellansäsong sådär. Jag har fyndat sommarklänningar till lillfisen som hon kan ha nästa år. Kanon!










Hårspännena och läppglansen får hänga i adventskalendern. 😊

Nu ska jag göra lite nytta en stund. Ska på "lärakännasamtal" på skolan om en timme.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar