måndag 18 september 2017

Monday, monday.





                                                               God kväll måndag!

Idag har jag varit ledig efter att ha jobbat helg. Skönt, men jag har varit lite sådär lat-trött på nåt sätt. När jag hade lämnat Isan så skulle jag ta min långpromenad som jag brukar, men jag var lite för dåligt klädd så jag gick hem mycket tidigare än jag hade tänkt. 😐

Sen tänkte jag att jag skulle gå till apoteket och då kunde jag ju ta den där promenaden senare, men det blev visst inte så. Det var så råkallt på nåt sätt så jag ville inte gå utanför dörren.

I stället var jag inne och skurade duschen, dammsög och plockade bort skräp gamla leksaker från Isans rum. Typ McDonalds grejer och billiga loppissaker och sånt. Jag lovar, hon kommer inte att märka att det är borta ens.


I morgon jobbar jag kväll och sen, jag törs knappt säga det men då har jag en semesterdag!

Skolan har studiedag så jag tyckte det kunde passa bra att ta lite extra ledigt. Planerna är att åka till skogen och plocka trattisar! 

Nu ska jag försöka komma i säng. 😔








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar