måndag 11 september 2017

Open Art och öronmuffar från H&M.





                                                          God kväll måndag!

I helgen har vi varit lediga! På lördagen var vi på kvartersloppis mitt över vägen där vi bor. Vi ringde Isans bästa kompis, så hon och hennes mamma kom och gick med oss. Som vanligt gjorde vi några småköp. En stickad tröja med ett stort paljetthjärta till Isan, en väska till mig och en liten plånbok till Isan som jag kommer att hänga i julkalendern (ja, vi är snart där). 😊

Vi hade himla tur med vädret. De hade sagt att det skulle bli regn så jag tror att vissa hade ställt in, men det kom inte en droppe!

Igår däremot åkte vi upp med bussen på stan (mycket spännande) (vi satt längst bak!) för att kolla på Open Art. Det var rätt så fint väder men lite svalt när vi åkte. Vi strosade runt och kollade på "konstverken" och gick in i en pysselverkstad och pysslade lite. Efteråt var vi hungriga så vi gick till Burger King och åt lunch och då började det regna. Och det vräkte ner!

Vi fick springa till busshållsplatsen och trycka ihop oss under taket ihop med några andra stackare som satt där. Sen regnade det hela vägen tills vi skulle gå av, då slutade det!

Innan vi gick och åt hann vi in på H&M och köpte ett par öronmuffar till Isan som hon önskat sig.                                    
                                             Likadana som bästa kompisen har, såklart!

Så söta!

I morgon är jag ledig igen! Och det ska bli fint väder! Jag ska ta en långpromenad i skogen när jag lämnat Isan och njuuta!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar