tisdag 5 september 2017

Prenumeration med premie!






                                                               God morgon!

Ledig dag idag! Har jobbat helg och så kväll igår så det känns jätteskönt. Har dock sovit uselt i natt så jag förväntar mig att jag kommer vara rätt så trött idag. Men just nu är jag i alla fall hyfsat pigg!

Kollar på Biggest loser V.I.P på play eftersom jag missade det igår kväll. Det ska bli kul att följa dem och jag tycker att de är supermodiga som visar upp sina kroppar i TV. Det skulle jag nog aldrig våga göra. 😐

Idag ska vi passa på att göra några ärenden: åka till Plantagen och Mio, äta lunch ute med mannen som åker till Norge i morgon och hämta paket med nya skor!

Har fått hem ett paket med några produkter från Clarins som var ett prenumerationserbjudande från Femina! Tre nummer samt en necessär med rengöring, ögongel och dagcreme från Clarins för endast 99:- (plus 39:- i frakt).  Det tyckte jag var väldigt prisvärt. Här kan du beställa det om du vill!







Ett annat erbjudande som jag nappat på är det här! Lyxiga produkter från Rituals och en stor necessär från Anna Ekre samt sex nummer av Sköna hem!



Hoppas på att necessären är stor och rejäl för jag är i behov av en ny, men jag tycker de flesta är så små. Den ser väldigt fin ut i alla fall!

För mig är det svårast att hinna med att läsa tidningarna dessvärre. Brukar ta med mig nån till Isans gympa på måndagskvällarna och bläddra i där medan jag väntar i omklädningsrummet. 😊

                                     
                                            Nej, nu ska jag dra igång med dagens sysslor!


                                                    



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar