fredag 8 september 2017

Lite nytt från MIO till barnrummet.





                                                                      God kväll!

Äntligen fredag!!! Så. Himla. Skönt! Vet dock inte om jag håller på att bli sjuk eller bara är väldigt, väldigt trött?

Isan har ju varit förkyld och även mannen. Sonen har varit hemma hela veckan med förkylning så varför skulle jag klara mig?

Har jobbat två tidiga mornar och lämnat lillfisen på fritids innan så klockan har ringt kvart i sex och det är tidigt. Inte konstigt att man blir trött?

Isan somnade nästan på en gång när hon la sig. Vi kollade på "Trassel" och åt lite fredagsmys men sen ville hon lägga sig. Självmant. Hon orkade inte ens se "Gumball" vilken är en favorit. Tröttis.

I tisdags var vi lediga och tog en lite tripp till MIO för att shoppa för höstens rabattkupong som kommer tillsammans med katalogen. Det blev i stort sett bara saker till Isans rum. 😊

Hon har ett stort intresse för att inreda och pyssla på sitt rum. Vi har dock inte alltid samma smak!





En mysig pläd i gammalrosa



Pall med förvaring under locket! Toppenbra!!


Förvaringskorg för alla gosedjuren.


Jag hade gärna köpt förvaringskorgen i rosa, vilket fanns, men det skulle hon inte ha och hon var väldigt bestämd på den punkten så blå fick det bli!

Det blev faktiskt inte helt fel och det kanske hade blivit för mycket med en rosa. Men jag tror inte det. 😉

Idag sa hon att hon ville ha lite tuffare stil på sitt rum. Bah. Precis när vi varit och handlat nytt?

Nu får det dröja ett tag till nästa shoppingrunda!

Eller vänta, det är ju kvartersloppis i morgon!! Hoppas på OK väder bara! 

Nu ska jag gå och snusa och sova tills jag vaknar av mig själv. Utvilad får vi hoppas!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar