lördag 16 september 2017

Weekend Pick - Fall favourites från Skincity!




                                                                  God morgon!


Lördag morgon och jag vaknar klockan sex??? Bah. Nog för att jag ska jobba men jag hade nog tänkt mig att sova fram mot åttasnåret. Men eftersom alla andra sover så får jag ju lite egentid i alla fall. Ganska skönt. 😉

Igår kom äntligen ett erbjudande som jag väntat på: Höstens favoriter från Skincity! En vacker presentkartong fylld med lyxiga hudvårdsprover som man får på köpet när man handlar för 1190:-



Paketet innehåller följande:

 Decléor Micellar Oil, Paula's Choice RESIST Daily Smoothing Treatment 5% AHA, Elemis Pro-Collagen Marine Cream, Medik8 Hydr8 Night, Dermalogica Stress Positive Eye Lift, Peter Thomas Roth Blue Marine Algae Gel Masque, Grown Alchemist Hand Cream Vanilla & Orange Peel, Verso Deep Hydration Mask, Klairs Rich Moist Soothing Sheet Mask, Maria Åkerberg Face Lotion More eller Night Cream More (Obs! feltryck i broschyren), Clarins Instant Light Brush-On Perfector, bareMinerals BarePRO Liquid Foundation, Cicamed Cleanser Antioxidant och Codage Serum N°1 Intense Moisturizing.

Jag är väldigt nyfiken på de nya arkansiktsmaskerna som jag aldrig provat förut. 

Jag köpte följande produkter till mig:


Rengöring från Exuviance


Dagcreme från Exuviance




Nattcreme från Exuviance





En AHA-syra från Paula´s Choice.

Det är produkter jag brukar använda och är nöjd med. AHA-syran är dock ny för mig, men jag har en annan därifrån och den är jag nöjd med. Den ger resultat!

Nu ska jag försöka göra lite kaffe utan att väcka de andra.

Ha en skön dag!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar