onsdag 13 september 2017

Bra erbjudanden från The Body Shop!





                                                                     Hej, svejs!


Idag (och igår) har jag varit ledig. När jag lämnat Isan på skolan så har jag tagit en långpromenad på ca. en timme både idag och igår. Vi bor ju så nära ett naturreservat och det är fantastiskt vackert att promenera där.

I morse gick jag dessutom in i ett litet sommarstugeområde och kikade. Det var väl en tio-tjugo hus som låg där och vid ganska många stugor så stod det bilar parkerade. Vet inte vem som har en sommarstuga mitt inne i skogen? Personligen skulle jag vilja ha en stuga nära ett bad om jag skulle ha en. Men smaken är ju som baken.

Hur som helst så känner jag av i hela kroppen att jag har varit ute och gott. Jag är hyfsat otränad med andra ord. 😐

Jag tänkte tipsa om ett bra erbjudande från  The Body Shop om man är medlem. Handla för 400:- så får man Strawberry beaty bag med på köpet! Värt ca. 135:-



Vad jag kan se så är det duschcreme 60 ml, handcreme 30 ml. och bodybutter 50 ml.

Jag har lagt två stycken skrubbar i kassan men ibland har jag sååå svårt att trycka på köpknappen. 😉

Kommer nog att göra det för jag funderar på att ge bort setet i julklapp?

Det finns ett annat bra erbjudande om man gillar The Body Shop på Tidningsbutiken där man ska prenumerera på 101 idéer och får då med duschcreme och bodybutter i Sheaserien. Full storlek!!

Det kostar 129:- plus porto 39:- för tre nummer av tidningen och så då produkter från The Body Shop. Det tycker jag är prisvärt!






Funderar på att nappa på det med. Jag fullkomligt älskar Body Shops produkter! 💚

Nej, nu ska jag masa mig ut på altanen och plantera en (!) Ljung. Jobbigt värre, hehe. 







Innehåller reklamlänk



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar