lördag 2 september 2017

Flygets dag 2017.





                                                            Hallå lördagskväll!


Här kommer ett litet inlägg från mig så här på lördagskvällen. Ja, alltså veckorna bara springer iväg så det var inte igår jag skrev det förra inlägget utan förra fredagen!! 😐

Och vad har vi då gjort i veckan då? Ehh, inget särskilt? Vi var på Nora-marken förra lördagen och på söndagen var vi hemma hos min svägerska eftersom kusin W fyllde 20 år. Sen har jag bara jobbat och Isan har gått i skolan.

Vi var ute en sväng på IKEA i torsdags och köpte en rullgardin. Funderar på att byta ut alla som vi har i köket och vardagsrummet mot nya. Nu har vi gamla persienner i mörkt trä som är rätt så jobbiga, men funkar så det är inte akut. Men vi har solen som ligger på från klockan två varje dag och det blir så sjukt varmt så vi måste dra ner dem och då blir det ganska mörkt. Skulle vara finare med vita. Har köpt en till altandörren nu som får vara testgardin.



Hoppvals från IKEA.

Jag köpte även frostad fönsterfilm som jag ska sätta på sovrumsfönstren. Har tänkt göra det jättelänge med så har det inte blivit av. Men nu så!

Idag har Isan och mannen varit på flygets dag ute på flygplatsen. Jag önskar så att jag kunnat vara med men jag jobbade förstås. Det enda jag såg var en DC 3:a (?) som cirkulerade över stan vilket jag i och för sig tyckte var ganska mäktig, nörd som jag är. 😊

Nu ska jag jäsa i soffan. Ha det gott!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar