lördag 26 november 2016

Fail.




                                                                God morgon!

Lördag morgon och jobbhelg som väntar. 

Igår var det ju Black Friday vilket jag tror att ingen har missat?

Jag handlade ingenting trots att det strömmade in mail med frestande erbjudanden hela dagen. Tänkte nappa på Skin citys erbjudande att handla för 700:- och få en hemlig gåva "The Black Secret", men jag var för sent ute. De tog slut på nolltid.

På jobbet var det hyfsat mycket folk på dagen men på kvällen dog det. Det var inte många som hade uppmärksammat att vi hade öppet till 21:00 så det var lugna gatan. Vi var dessutom två extrapersonal så det blev lite segt.

Jag passade på att handla lite leksaker som vi hade 25% rabatt på. Dels till Isabelle men även till hennes dagiskompis som har kalas nästa lördag. Det blev ett memory och ett pussel med Frostmotiv till henne.

Nu hör jag att lillfisen vaknat. Det slår aldrig fel. Det är som att hon hör att jag sätter mig vid datorn?
Nåväl, jag ska hoppa in i duschen och göra mig i ordning så det gör ingenting.

Måste bara visa er min stolthet!! Jag har fått en orkidé att blomma om! Eller jag och jag, det gjorde den själv, men det är första gången det händer för mig. Jag brukar alltid slänga dem när det bara är pinnar kvar, men alla har sagt att de blommar om så jag tänkte att nu får den stå bakom en gardin så får vi se, och voila:



Och det är knoppar på bägge stänglarna så det kommer nog blommor där också!

Jag är så imponerad!! :)

Ha en fin lördag nu!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar