fredag 18 november 2016

Happy Friday!




                                                             God morgon!!

Här kommer ett litet livstecken från mig! :) Har jobbat tre långa dagar och jag hinner verkligen inte med något annat då. Ni som har småbarn vet vad jag pratar om. Man har inte många stunder för sig själv precis.

Men nu är vi långlediga i tre hela dagar. Så skönt! Idag har vi haft sovmorgon till klockan åtta vilket jag tycker är alldeles lagom. Jag har hunnit tvätta Isans overall, ätit frukost men inte så mycket mer. Ska hoppa in i duschen och sen tänkte vi åka ut till Marieberg en sväng.

Jag har skickat efter julklänning till Isabelle från Lindex och den ska hämtas upp. Ska köpa en julklapp till sonen också, dock inte på Lindex. Är väldigt nöjd med att ha kommit på nånting till honom!! Det får dock bli en hemlis ifall han läser här.


Klänning här och strumpbyxor här. (Inte adlinks!)

Jag beställde ju en julklänning från Ellos men det blev retur på den. Jag såg inte alls lång och slank ut i den som jag hade hoppats på. :( 

Nu har jag köpt en nu på Indiska som jag också ska hämta. Hoppas att den funkar!


Den ser fin ut på bild och är lite mer klädd. Bra för mig som är så frusen.


Denna klänning finns här.

Just nu finns det många bra erbjudanden som cirkulerar, på Lindex fick jag t.e.x 10% rabatt på hela köpet och på Indiska var det fri frakt!

Och nästa helg går starten för julhandeln då Black Friday inleder med många bra erbjudanden!

Jag ska jobba då och vi har öppet till klockan 21:00. Förra året var det helt galet och vi skulle ha behövt ha väktare där inne kändes det som. Vi var helt oförberedda på vad som skulle komma och var bara tre i personalen plus butikschefen. Det var kaos!

I år är erbjudandena utspridda mer över dagen med olika fynd olika tider så det borde inte bli samma chockeffekt?

Nu, hopp in i duschen! Happy Friday!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar