torsdag 24 november 2016

Adventspyssel.




                                                                 Hej, svejs!

Ledig dag idag och lite tid för mig själv här på förmiddagen. Isan har åkt in till stan med de andra 5-åringarna på förskolan för att gå på konsert i Nicolaikyrkan. Spännande! Särskilt att åka buss!

Jag har försökt att röja lite på hennes och brorsans rum och tvättat lite men nu är det snart dags att gå och hämta hem henne igen.

Tänkte sätta upp lite adventsstjärnor idag eftersom jag jobbar hela helgen och kommer inte att hinna då.



I morgon kör vi Black Friday på jobbet och då jobbar jag ända till halv tio. Vi har en del ganska bra erbjudanden, bl a. har vi 25% rabatt på alla leksaker mellan 18-21. Jag ska köpa en kassaapparat som hon önskat sig, tänkte jag. Ska även köpa leklera som hon har slut på. Hon gillar ju att sitta och pyssla och göra figurer och så så det blir kanon.

                      Ska svänga ihop lite pannkakssmet nu och sticka iväg. Ha en fin dag!



                                                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar