fredag 5 februari 2016

Tallriksmodellen.



                                                                    Hej, svejs!

Här är vi fortfarande hemma med sjuk lillfis. Hon är inte bättre än utan sover och hostar om vartannat. Känner mig orolig såklart men enligt alla hemsidor jag varit inne på så är det ingen fara så länge de dricker och är kontaktbara, typ.

Och idag har vi faktiskt badat och hon har ätit EN potatisbulle till lunch. Samt en päronsplitt och en halv vaniljpinne. Hon får äta hur många glassar hon vill just nu, bara hon äter nåt!!

Själv passar jag på att inventera kyl och frys och äta sånt som INGEN annan äter upp!! Idag blev det laxbullar i ostsås. :) Köpte två burkar på Netto när vi var där en gång och Isan och jag delade på den ena burken vid nåt tillfälle. Hon gillade dem inte! Jag tyckte att de var helt OK, som vanliga fiskbullar ungefär, så idag tog jag en halv burk tillsammans med kokt potatis och "ärtiga bönor". :)


Nu har jag dock lovat lillfisen att vi ska åka till McDonalds ikväll och köpa med oss middag. Det enda hon är sugen på är Chicken nuggets så då får jag ju köpa det. Vad gör man inte??

Pratade med chefen förut, och det är två stycken till på jobbet som är sjuka. Det måste vara nåt kraftigt virus som slår ut alla nu? 

Hoppas det vänder snart!

Ha en mysig fredagskväll alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar