måndag 22 februari 2016

Min födelsedag!!



                                                                      Hurra, hurra!

                                                        Idag är det min födelsedag!

Jag har jobbat hela helgen och jobbar idag med (kväll) så det blir inte mycket till firande. Tar det i helgen i stället då resten av släkten kommer. Har svårt att förstå att jag blir 46 år!! Lilla jag? Och om fyra år fyller jag femtio?!! Konstig känsla. När jag läser om någon som är runt 45 så tänker jag alltid att det är någon medelålders och  jag känner mig ju inte medelålders. Känner mig knappt vuxen ibland. :)

                                                

Helgen har flutit på bra, vi har delat upp jouren så det blev en rättvis fördelning. Jag hade jouren i lördags och var på golvet mellan 9:00 och 17:30. Jag hade så sjukt ont i knävecken på kvällen av att gå och gå hela dagen på det hårda cementgolvet. Fick ut mycket varor i alla fall. Idag blir det kassajobb hela dagen. Skönt att vila knäna. :)

                                     Ser fram emot morgondagen då jag är leeedig!!

                                                            Ha en underbar dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar