onsdag 17 februari 2016

40-års firande!



                                                                        Hej!

Vart tar dagarna vägen?? Det är nästan en vecka sen jag var här inne senast och snart en vecka sen mannen kom hem. Han har passat på att fylla 40 medan han var borta men nu har vi firat honom lite grann. Isan och jag firade honom i lördags och idag var hans mamma och syster med familj här.

Vi köpte smörgåstårta från Smörgåsbutiken eftersom jag bestämt sagt ifrån att jag INTE tänkte laga någon mat. Började klockan sex i morse och då är man inte pigg på eftermiddagen. Det räcker gott med att städa/plocka undan och duka tycker jag. Bjöd på köpetårta/fikabröd med faktiskt. Skönt.


Grattiskort passande till en gubbe!
Från TGR


Supersöta servetter från Lagerhaus


Smörgåstårta från Smörgåsbutiken. Helt klart bäst!

I morgon är jag ledig! Halleluja! Veckans enda lediga dag!

Funderar på att ta en tripp till MIO och handla för rabattkupongen som damp ner i brevlådan häromdagen. Har ni också fått?

Nu tar jag kväll! Godnatt


       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar