söndag 7 februari 2016

Kort arbetsdag och kill i halsen.




                                                                         Hej!

Idag har jag jobbat! Tre timmar bara. Himla skön tid! :) Tyckte att det kunde vara lagom att be om barnvakt när det var så kort arbetspass så mamma och pappa kom hit en stund. Jag förberedde lunch åt dem som i stort sett bara var att värma. Rödspätta i en god gratängsås med kokt potatis och ärtor. Sen köpte jag med mig Wienerbröd som vi hade till fikat när jag kom hem. Mums!

                                      
                                                                           Lånad bild

Passade på att hämta ut paketet från Ellos med alla mina reafynd, men det var en besvikelse, tyvärr. Det var ingenting som var bra, dessvärre. Kappan med den snygga kragen var i ull och även om den var fodrad så klarar jag inte av ull. Det kliar så jag blir galen!! Kragen såg dessutom väldigt oäkta ut, riktigt billig fake. Klänningarna var lite oformliga i passformen tyckte jag så det blir retur på dem med.

Alltså är jag lika utan klänningar igen då! Och nu framöver är det ju ganska många födelsedagskalas och så då jag skulle vilja ha nåt nytt. Hmm...får titta runt lite på nätet och se om jag hittar nåt?

Nu ska jag göra mig en kopp te. Det känns som att jag håller på att bli sjuk...killar lite i halsen...:(

                                 Ledig i morgon så jag hoppas att jag kan vila upp mig då!

                                                               Ha en fortsatt skön kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar