onsdag 3 februari 2016

Influensa och paketöppning.



                                                                      Hej!

Ledig idag. Men hade jag inte varit ledig hade jag fått vabba idag med. Lillfisen är inte bättre så jag gissar att det är influensa hon har, eftersom hon fortfarande har feber. Vi sov ganska länge i morse, men hon ville ändå gå och lägga sig efter en stund och nu sover hon igen. :(

Vi har faktiskt tagit en promenad med vagnen, på Isans initiativ. Hon tycker det är skönt att "ligga" i vagnen och mysa. Hon kan ju inte direkt ligga längre eftersom hon är för stor, men i alla fall halvligga med filten uppdragen. Och eftersom solen sken så tog vi på oss kläderna och gick och hämtade ett paket på "posten". Skönt att komma ut en stund och få frisk luft!!

Vi hämtade paketet från Skincity som jag beställde härom dagen. Tänk vad fort det går att få hem ett paket nu för tiden. Jag kan inte låta bli att undra om den vanliga handeln kommer att finnas kvar när det är så enkelt att näthandla?






I paketet från Skincity var det hudvårdsprodukter från DECLÉOR, samt några prover, en shoppingväska och en liten sminkväska. Den lilla dockan får Isan. :)

I paketet från LYKO som kom i brevlådan var det en hårborttagningscreme från VEET.



Den är verkligen superbra tycker jag. Man bara sprayar på den, låter verka i ca. tre minuter och sen går den i stort sett att duscha av. Magic!

Jag har kollat efter den både på H&M, Lindex och KICK´S men ingen av dem hade den så som tur var gick den att skicka efter.

Jag har snart ett paket till att hämta. Skickade efter läkemedel härom kvällen, men det kan jag visa en annan dag. 

Nu ska jag göra varma mackor med champinjonstuvning. Mums!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar