torsdag 18 februari 2016

Fifty shades of grey.



                                                                       Hej!

Ledig idag. Hade sovmorgon till klockan sex! Yey! Vid sjutiden hade vi dragit oss färdigt och gick upp och åt frukost. Sen har vi diskat undan från igår, tvättat några maskiner och varit på MIO.

Jag fick en rabattkupong härom dagen, handla för 600:- och få 300:- rabatt! Det brukar ramla in en sån då och då, kanske varje säsong (?) och det är ju väldigt förmånligt. Om man bara handlar för 600:- alltså. På en soffa eller en matgrupp gör det ju ingen större skillnad förstås.

Men jag riktade in mig på lite "piff" medan mannen och Isan tittade på soffor och provlåg våningssängar. Isan älskar våningssängar.

                                                         Här är alla mina finfina fynd:



Tvålpump och tandborstmugg 79:-/ st.


Marmorbricka 199:-


Doftljus 79:-


Kökshandukar 39:-/ st.


Servetter 20:-


Peelingcreme 59:90

Och värmeljusen köpte jag för att komma över 600:- gränsen för det fattades några kronor.

Betalande 322:- för allt!! Billigt!

Jag har letat länge både efter marmorbricka och ny tvålpump så det här passade som handsken!

Nöjd!

Nu ska jag slappa i soffan med lite kaffe. Ha en fin dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar