fredag 7 mars 2014

Ledig fredag!

Hej, svejs!

Ledig idag! Jippie!

Den här veckan har jag fått förlänga mina dagar med några timmar så det känns extra skönt att vara ledig idag. Har jobbat tolv till halv åtta fyra dagar på raken. Då hinner man inte med så mycket annat.

Ikväll har vi gäster igen för att "fira" min och mannens födelsedagar. Det är mannens familj som kommer över en stund. Blir inte så länge eftersom äldsta systersonen ska spela fotboll på kvällen. Han är visst väldigt duktig så vi får se hur långt han kommer att gå?

Jag är ju inte direkt insatt eller intresserad av fotboll, men jag har hört att man kan försörja sig på det om man är tillräckligt bra. :)

 

Det blir Tacopaj och sallad till middag och så lite fika efter. Har gjort det väldigt enkelt för mig och köpt det mesta färdigt. Sallad finns ju färdigt i påse och så har jag köpt färdigt fikabröd. Hallonmazariner och arraksbollar från Godbiten.

                           
Och till lunch blir det en räkbomb från Coop som jag köpte igår. Skönt att slippa laga mat till lunch också! Har gjort tre pajdegar och tre omgångar med köttfärs som jag ska göra pajer av sen.

Nu kom mannen hem! Nu ska vi äta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar