söndag 16 mars 2014

Gekås i Ullared!

Godmorgon!

Då var det dags att lämna Halmstad och åka hem igen då. Igår "gjorde" vi Halmstad, men det var inte så mycket att se. Mest beroende på vädret förstås. Det var soligt, men det blåste verkligen storm!!

Vi åkte först ut till ett köpcentrum vid Eurostop där jag skulle byta en topp till Isan. Det låter ju inte klokt att jag har släpat med mig den till Halmstad, men jag hann inte byta den hemma. Men nu fick jag det gjort.

                              
Isan fick den av min moster när vi var där, men den var i stl. 92 och det är ju det hon har nu som är på gränsen till för litet. Jag bytte till en 98 i stället som hon kan ha hela sommaren.

Efter McDonalds lunch åkte vi in till centrum, men det gick knappt att vara ute på grund av blåsten. Vi gick till Synsam och köpte linsvätska eftersom jag hade glömt att ta med mig det.

Klockan 15:00 bjöd de på eftermiddagsfika på hotellet. Trevligt! Det vankades morotskaka med glasyr. Supergott!

                             

Sen gick vi upp på rummet och vilade till det var dags för middagsbuffé! Ja, vi har i stort sett bara ätit hela helgen! Till middag serverades kasslergratäng med ris och ett stort salladsbord, och till efterrätt var det åter chokladpudding!

Nu har vi ätit frukost så nu ska vi åka till Gekås!!! Jippie! Längtar! Vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar