torsdag 17 april 2014

Göra stan.

Halloj!

Borta bra men hemma BÄST!!!!

Nu är vi hemma igen och det är så SKÖNT!

Vi åkte direkt efter frukosten i morse, stannade till vid Barkarby och tankade och funderade på om vi skulle ta en sväng på outleten. Dock blåste det storm så det avgjorde saken! Raka vägen hem!!

Hade vi mått tiptop kanske vi ändå hade gått en stund, men varken jag eller sonen känner oss ju bra.

Vi gick ju en liten sväng på stan igår, men det gick inte. Jag blev helt likblek och kallsvettig så vi gick och åt lunch och sen gick vi tillbaka till hotellet. Och ingen var egentligen missnöjd med det.

Vi gick in en sväng på Indiska där jag köpte två nya ljuskoppar att ha i köket.

                      
De fanns i många fina färger, men jag valde rosa. Känns lite vårigt och fint!

Sen gick vi (jag) in på H&M Home och kikade lite. De hade massor av fint, men jag kände mig nästan svimfärdig så där gav jag upp. I stället gick vi till Kungshallen och åt på Texas Longhorn. Killarna tog hamburgare och jag och Isan åt Ceasar sallad, som var gudomlig!!! Och så var även hamburgarna enligt omdöme från pojkarna!


                               

Efter det gick vi till Hötorget och köpte jordgubbar och sen gick vi hem och vilade resten av eftermiddagen. Både mannen och Isan somnade, men jag har ju svårt att sova på dagen, även om jag är sjuk.

Strax innan butikerna stängde tog jag, mannen och Isan en promenad till Åhléns och tittade lite där. Jag har varit så sugen på en stor rund glasvas att ha på vardagsrummet, så jag var på jakt efter det. Och mannen vill uppdatera sin jackgarderob, så han letade lite efter det. Dock kom vi tomhänta ut från shoppingmeckat.

Istället gick vi tillbaka till hotellet och hämtade sonen och så gick vi till Subway och köpte smörgåsar. Sen satt vi på rummet resten av kvällen! Skönt!!

Jag har dock hittat en rund glasvas, men jag visar den sen. Nu ska Isan och jag läsa en bok! Hej, svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar