tisdag 15 april 2014

Förkyld, förkyldare, förkyldast!!!

Hellooo!!

Då går förkylningen in på sin sjunde dag...Är det så att förkylningar blir värre och värre ju äldre man blir? Kanske det är därför gamla människor dör av något så "trivialt" som urinvägsinfektion och liknande?

Min förkylning började med lite halsont förra veckan. Sen övergick det i ont i kroppen och hostan från hel...
Jag har hostat så jag har kräkts två gånger!! Det har jag aldrig varit med om förut, som tur är. Ursäkta äcklet, men det har typ varit det vidrigaste jag varit med om på länge. Och nu har hostat gett sig något och nu är jag snuvig i stället. Gah.

Och vi som ska åka till Stockholm idag. Nåväl, idag blir det ju lite bilåkande och ikväll slappar vi väl bara på hotellet. Får hoppas att jag känner mig bättre i morgon så man kan hitta på nåt kul!

Nu ska jag packa!

                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar