onsdag 12 april 2017

Vardagar.





                                                                    God kväll!

Dagarna rullar på. Jag kom helt av mig på fredagseftermiddagen då det hemska i Stockholm inträffade. Var långledig över helgen men gjorde inte mycket.

Fick upp tapeten på Isans rum och det blev bra, men som det ofta blir så leder det ena till det andra. När man ser det nya fräscha vill man ha mer nytt och fräsch så nu har jag köpt en burk färg till några andra väggar i rummet som behöver piggas upp.

Får se när jag hinner med det? Jobbar HELA helgen förutom i morgon då jag ska till optikern på förmiddagen, storhandla och sen på eftermiddagen ska vi hem till mannens syster som fyller år.

Nu har dock Isan blivit genomförkyld så planerna får kanske ändras lite?



Idag festade jag och Isan till det på Räkbomb till middag. Mannen har åkt till en kompis för att byta till sommardäck så vi är solokvist här en stund. Det låter som det ska firas, men riktigt så menar jag inte. 😙 Bara att vi är värda lite mys! Isan ääälskar Räkbomb! Och för er som inte vet vad det är så är det en liten enkel smörgåstårta från Coop! Fint skar´e va! 😊

          Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid min lilla snorfia och lyssna på hennes snarkningar.
         
                                                                            💗





                                                           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar