torsdag 6 april 2017

Tapetsering!




                                                                 Hej, svejs!

Åh, vad skönt! TRE dagars ledighet hägrar framför mig! YAY! Är så sjukt trött på jobbet nu så jag vet inte vad?

Det är samma, samma varje dag. Sjukt långtråkigt. Får se om jag kan få lite ny energi under helgen?

I morgon ska vi röja ur Isans rum för att sedan tapetsera en fondvägg som hon och katten har hjälpts åt med att förstöra.

Den har varit ful i flera år men vi har inte kommit till skott. Det började med att hon stod/satt i sin spjälsäng när hon var liten och drog loss tapetbitar från skarven. Sen har hon avslutat med att rita stora, stora cirklar i rött och blått över det.

Men eftersom hon inte sover där inne, eller leker heller för den delen så har det inte blivit av. Men nu ska det bli fräsch och fint. Måste erkänna dessutom att vi köpte tapeten FÖRRA VÅREN! Bah.

Den är liiite barnslig, men, hon är bara fem, strax sex så hon får väl ha den i några år. Tycker den passar henne.



Ska gå och knyta mig nu. Gick upp strax efter sex i morse så jag är trött.

God natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar