lördag 29 april 2017

Lekland igen!




                                                                     Hej svejs!


Jobbhelg som hägrar. Nice.

Jobbar heeela dagen från öppning till stängning idag men i morgon har jag kort dag så det är skönt.

Mannen och Isan ska åka till farmor och gå på lekland i stan där hon bor. Lucky Isan! Två lekland på en vecka! Lyckan är total!

De ska ta med hennes cykel också så hon får öva på att lära sig cykla utan stödhjul. Hon är väääldigt försiktig av sig och har inte vågat prova utan förut. Igår kväll så  frågade hon om alla kan lära sig att cykla och så vitt jag vet så kan alla det. 😊

Mitt paket från Nordic feel har redan kommit, det kom redan dagen efter jag hade beställt. Snacka om snabb leverans!! Jag har däremot inte kommit mig för att hämta ut det än. kanske tar det i morgon när jag jobbar kortare dag.


                                           Nej, nu måste jag åka. Ha en skön lördag!!

< />

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar