tisdag 25 april 2017

Lait Corporel från BIOTHERM.





                                                                     Hej, svejs!

Började egentligen med ett inlägg FÖRE lunch, men blev avbruten eftersom det var dags att äta men nu försöker jag igen.

Vi är lediga idag och eftersom de har varnat och varnat för så dåligt väder idag så fick Isan vara hemma från Mulle och så bestämde vi att vi skulle åka till Lek och Buslandet i stället. Så så fick det bli. Men det dåliga vädret har ju uteblivit kan man säga. Nåt  regnstänk kanske, men just nu strålar solen!

Jag har ju inte berättat att vi tar tidig sommar i år i och med att vi åker till Cypern i maj!! Jajajmänsan, vi sticker allihop till samma hotell vi var på i höstas. Ett All Inclusive hotell i Limassol som vi tyckte var jättebra. Och den här gången ska sonen med också. 😊

Givetvis har jag varit inne på Taxfreesidan och funderat och jämfört och lagt i kundkorgen och plockat bort och lagt till osv. Älskar att kolla på sånt! Men. Idag kom ett mejl från Nordic feel där de erbjuder hela 20% på hudvårdssortimentet!

Jag som hade tänkt köpa Lait Corporel från Biotherm för 369:- på taxfreen sparar rätt så mycket på att handla samma vara hos Nordic feel. Där kostar ett 2-pack 355:- och så 20% rabatt på det! Me like.

Använd koden NEWSKIN i kassan om du också vill ha 20% på hudvård!



Kollade även på solskydd men där var det bättre erbjudande på planet. Tänkte testa Biotherm även där för jag tycker att hudkrämen är så himla bra. Den är dryg, återfuktar verkligen och doftar himmelskt!


Den ska jag ha! 👍

Blev helt slut efter Lek och Buslandet men nu är det snart dags att lura ut vad vi ska äta till middag? Tror det får bli Tacopaj, det var länge sen.

Ledig i morgon med. Yay!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar