onsdag 8 mars 2017

Urtekram och Good things hud och hårvård!




                                                                  God morgon!

Passar på att titta in medans jag dricker morgonkaffet i lugn och ro. Isan har inte vaknat än (!) men det beror mest på att jag ställt klockan för att gå upp tidigare. Hon är en riktig sjusovare och det är ju jag med egentligen, men idag ska vi gå lite tidigare till dagis då de har Vasalopp!

Idag jobbar jag kväll igen och i morgon halv dag och sen åker vi! Det ska bli superskönt att komma iväg på en liten tripp. Och bara vara!

Isan hade redan packat sin resväska igår. Tre ombyten hade hon med sig och så en massa gosedjur! Jag skippar nog gosedjuren och försöker hålla ner ombytena tror jag.

Igår sprang jag in på Coop på lunchen och nu stod där en sån där förrädisk korg igen med utgående varor för 10:- JAG KAN INTE STÅ EMOT!!!

Vet ni vilka "fynd" jag gjorde!!??


Rengöring, ansiktsvatten och dagkräm från Good Things.


Spraybalsam, rengöring, balsam och shampoo från Urtekram.



Jag har testat shampoo från Urtekram för länge sen och minns egentligen inte vad jag tyckte. Ska prova det nu när jag duschar så får vi se. Rengöringen från Urtekram provade jag igår kväll och den var bra. 

Urtekram är ekologiskt och Good Things är också vänligt mot naturen och innehåller inga parabener, mineraloljor eller SDS som kan skapa irritationer. Låter väldigt bra!

Ska testa dem nu och sen kanske jag tar en sväng till in på Coop?

Ha en bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar