torsdag 23 mars 2017

Cykeltjuv.





                                                          God morgon i ottan!

Kvart i sex och redan uppe? Jajamän! Börjar om en halvtimme men hade sån huvudvärk att jag var tvungen att gå upp lite tidigare än jag tänkt för att ta en tablett. 😟

Har druckit en kopp kaffe nu så jag hoppas att värken ger sig snart.

Annars har jag jobbat, jobbat och jobbat. Förra veckan var jag ledig EN dag, och efter att ha jobbat fyra dagar till, alla till stängning så var jag ledig EN dag, i tisdags. Lite snålt. Man behöver i alla fall två dagar för att koppla av, tycker jag.

I tisdags upptäckte vi dessutom att någon stulit min cykel under natten. 😡 Är det ett eller två år sedan någon stal sonens moped utanför? Är det inte otroligt att man inte får ha sina grejer i fred?

Om jag köper en ny cykel lär jag ställa den inne på altanen i stället för i cykelstället utanför. Det borde väl avskräcka tjyvarna lite mer?



Idag slutar jag i alla fall tidigt och så har jag en sån här dag till i morgon, sen är det helg!! Längtar!

                                                                 Ha en fin dag nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar