söndag 5 mars 2017

Hotellbokning.




                                                         God morgon söndag!


Och kort arbetsdag! Börjar 12 och slutar klockan 3! Bästa tiden. Åker bara till jobbet för att kompisarna ska få sina raster och sen får jag åka hem igen! Ger ju inga pengar i och för sig, men pengar är som bekant inte allt.

På torsdag tar jag också kort dag och tänkte sluta innan lunch för sen ska vi till Stockholm och mysa några dagar. Vi har bokat ett rum på Friends hotell i Solna, precis vid Mall of Scandinavia och där ska vi vara två nätter.

Kommer dit på torsdag eftermiddag-kväll då och då blir det väl kanske lite strosande och så middag. På fredagen tänkte vi ta en heldag med shopping och restaurang och cafébesök och på lördagen ska vi till Hagaparken med Fjärilshuset.

Vi skippar alltså själva Stockholm och håller oss mot Solna hållet i stället. Jag har varit nyfiken på Mall of Scandinavia ett tag nu så det ska bli jättekul att åka dit. Har lovat Isan att vi ska gå på Disneystore bl. a.


Nej, nu måste jag göra mig i ordning och åka. 

Ha en skön söndag!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar