tisdag 21 februari 2017

Sportlov och Linas matkasse!





                                                                    God morgon!

Äntligen ledig, men vad möts man av när man vaknar??? Vinter igen! Jag vill INTE!! Hatar snö och kallt och trodde verkligen att vi inte skulle behöva få nåt mer av den varan. Har varit så glad av att höra fåglarna sjunga lite försiktigt, men det gjorde de nog rätt i. De kanske hade det på känn, att våren skulle dröja?

Idag hade jag tänkt åka till MIO för att beställa en ny skrivbordsstol till sonen, men nu vet jag inte. Kanske stannar inne hela dagen i stället. Tänkte utnyttja rabattkupongen som kom i brevlådan tillsammans med vårkatalogen. 300:- när man handlar för minst 600:- är en bra rabatt tycker jag. Oftast brukar jag hålla mig runt 600:- för då blir det ju 50% rabatt, men i år blir det alltså nåt annat.

                                       Tänkte titta på den här och provsitta innan vi beställer:


                                       Tycker den är snygg och elegant och verkar liten och nätt.

                                           Barnens rum är så små så den får inte ta för stor plats.

Igår kom Linas matkasse. Den här veckan har vi orignalkassen då vi tycker att barnkassen är lite för...barnslig. I kassen var det bl a. Pasta Carbonara, en kikärtsgryta, pulled beef m.m. Allt verkade gott och inga konstigheter. Ser fram emot alltihop!

Ett litet tips! Vill du prova en matkasse så bjuder Lina just nu även på en fruktkasse med 4 kg. frukt (värde 109:-). Första matkassen har ett prova på pris från 299:- Använd koden

K3213980


Nu ska jag gå och fixa mig i ordning och spola upp ett bad åt Isan så får vi se hur dagen blir!

                                                                          Må så gott!


                               



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar