onsdag 15 februari 2017

Alla hjärtans dag!





                                                                Hej, svejs!

Det blir lite glest mellan inläggen ibland, för att jag har så tokiga arbetstider. Ena dagen börjar jag sex och andra dagen slutar jag halv åtta. När jag börjar sex så är jag så himla trött på eftermiddagen och kvällen så då orkar jag ingenting. Jobbar jag kväll så börjar jag elva och då hinner jag ingenting innan. 😐

Inbillar mig att det blir bättre i höst när Isan börjar förskolan. Då kommer ju hon vara där när jag är ledig från jobbet och så kommer jag få lite egentid innan jag går till jobbet. Det ska faktiskt bli skönt. Jag älskar ju henne över allt annat som alla förstår, men de flesta som har småbarn kanske förstår vad jag menar?

Man får duscha i fred, gå på toa i fred, osv. Just nu sover ju vi till och med tillsammans! Den enda egentid jag har är när jag sitter i bilen på väg till och från jobbet. Och det tar 5 minuter.

Men nu ska jag inte låta bitter. Vet att jag kommer sakna den här tiden senare för den går så fort. Minns knappt att sonen varit så liten nån gång?

Idag fyller min mamma år men vi var hemma hos dem redan i söndags och firade henne. Isan var först på kalas på Skojlandet så vi åkte direkt efter det. Vi fikade lite och satt och småpratade lite. Sonen följde till och med, vilket jag tror att de uppskattade.

                                                                            👍

Firade ni Alla hjärtans dag då? Vi gör ju egentligen inte det men jag hade köpt en grej till Isan, som hon skulle ha fått ändå och till sonen har jag slagit i påslakansetet som jag köpte på Ellos. När jag kom hem från jobbet hade mannen köpt en hjärtformad smörgåstårta för att fira lite, så trots att vi inte brukar fira så blev det lite mys. Isan hade ritat en teckning med hjärtan till mig! ❤


                                               Annaklänning från ÖoB. REA fynd för 99:-!



Påslakanset från Ellos! Också REA fynd!

Nu ska jag leta lite vår/sommarkläder. Är sugen på nåt nytt!

I morgon: LEDIG!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar