fredag 17 februari 2017

Ledig dag!




                                                            God morgon fredag!

Igår var vi lediga och vi var inte utanför dörren på hela dan. Men det var bara skönt. Jag började med att färga håret på morgonen. Har nog inte gjort det sen före jul? Jag har inte jättemycket grått men lite grann så det var skönt att täcka det. Personligen tycker jag att det ser lite trist ut när det är grått i utväxten och det är så lätt att åtgärda. Jag använder oftast Lóreal Exellence i färgen brun som jag tycker ser mest naturlig ut. Håret blir jättemjukt och glansigt efteråt!


Sen sa jag ju sist att jag var shoppingsugen? Jag kollade efter nån ny klänning men hittade inget snyggt. Däremot köpte jag ett par nya vårskor från RIEKER på nätet. RIEKER brukar göra supersköna skor så jag hoppas att det stämmer på de här med. De har en ganska hög (enligt mig) klack vilket gör mig skeptisk eftersom jag verkligen bara vill ha SKÖNA skor. Men vi får se!


Jag kan behöva komma upp mig lite!


Jag beställde också en prenumeration på SKÖNA HEM från DAGENS DEAL där man får 4 nummer av tidningen och två koppar från RÖRSTRAND för bara 159:- inklusive frakt!



Här kan du hitta det erbjudandet. Tycker det är mysigt att ha en tidning som kommer hem i brevlådan och brukar oftast ha en på gång. Mina favoriter är SKÖNA HEM, TARA, AMELIA och ALLT I HEMMET.

I övrigt tog vi det lugnt och bara var. Lagade god mat: Broccolisoppa till lunch och Stifado till middag. Mums!


Vissa av oss gjorde ingenting alls. 😊

Nä, nu ska vi väl starta igång den här dagen också. Jobbar kväll och heeela helgen! Yay!

Ha det fint!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar