tisdag 4 augusti 2015

Sol och bad och tjocka innanlår.



                                                                        Hej!

Äntligen sommarväder! Igår var det ju också rätt OK, men inte riktigt badväder tyckte vi. Vi åkte till en lekpark i ett annat bostadsområde för att se något annat, och sen gick vi till vår park när vi kom hem. Jag köpte så söta sandformar på Gekås i våras, små muffins och glassformar som är riktigt roliga att leka med! Det växer två buskar som är helt översållade med röda vinbär nu så det plockade vi till våra sandkakor. :)

Idag har vi varit på favoritbadet på eftermiddagen. Men som det blåste! Vi blev så besvikna för det var inte ett dugg blåsigt här hemma när vi åkte. Vi turades om att stå vid strandkanten och huttra och titta på Isan som badade. Hon frös minsann inte. När klockan blev lite mer så mojnade det som tur var och det blev riktigt skönt.

Vi var bara där några timmar sen åkte vi hem och åt middag. Hamburgare med ädelost! Gott!

                                     
En förpackning innehåller sex skivor som ligger separerade med papper mellan. Praktiskt! Efter middagen gick jag, hör och häpna, ut och gick en halvtimme. Jag har blivit tjock upptäckte jag när jag skulle kolla igenom kläder till Mallorca??!!! När hände det? Är det alla nötter framför TV:n eller de där trasiga chokladbitarna på jobbet som ställt till det så här? Nu måste det bli ändring! Inte för att jag väntar mig något mirakel till på tisdag, men nån gång måste man ju börja. :)

All inclusive kommer nog dock inte göra några underverk för vikten misstänker jag.

I morgon ska det bli sämre väder igen. Tänkte åka ut till Marieberg och se om jag hittar några nya tält klänningar som passar. Visar er om jag köper nåt! Ses!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar