söndag 16 augusti 2015

Semestershopping!

 

                                                          God morgon söndag!

Nu börjar vår semester att gå mot sitt slut. Känns både tråkigt och skönt. Tråkigt för att det är härligt att bara gå runt och vara, ta tagen som den kommer och framför allt: slippa allt som har med matlagning att göra!!

Men skönt för att man får komma hem till sitt, träffa sonen (och katten) duscha i sin dusch, sova i sin säng och äta svensk mat!

En vecka är ganska lagom. Skulle förmodligen överleva två veckor också. :)

Igår regnade det på förmiddagen. Vi tog en promenad och shoppade lite. Jag köpte en klänning, en sån här slit och släng klänning som är bra att ha på semestern. En isblå. Har inget isblått. Ska nog köpa en likadan fast blommig också.

Mannen köpte strumpor och kalsonger, Puma och Ralph Lauren. Fint ska det va. Isan köpte en kyskåpsmagnet i form av en lila glittrig sköldpadda med en liten sköldpadda på ryggen.
Fint ska det va.

Sen köpte jag rengöringsmjölk från Clarins, 200 ml tror jag det var för 99:- Kändes som ett bra pris?!

                                         Cleansing Milk Combination/ Oily Skin

Jag har sett en butik som säljer massor av söta armband för 2 euro styck! Ska nog gå dit och köpa några stycken. Det fanns både pärlarmband och flätade i "skinn" med ett sött lås i strass, i massor med olika färger.

Nej, nu ska jag dra på mig en slit och släng klänning och gå till frukostbuffén. Idag har de lovat sol så då blir det poolhäng hela dagen!

                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar