tisdag 11 februari 2014

Illamående och kalas.

Gokväll!

Här är det lite varannandag sjuka. I lördags vabade jag, sen jobbade jag söndag och måndag. På kvällen kände jag mig dock kraftigt illamående och var tvungen att kräkas (ursäkta!) och somnade strax efter 21. I morse mådde jag bättre, men ju senare det har blivit på dagen, ju sämre mår jag! :( Nu har jag ätit lite filmjölk och flingor för att få i mig något, men aptiten är inte på topp. Vilket jag såklart borde vara glad för :) men jag mår ju såå illa! Jag förmodar att det är nån lättare variant av magsjukan som barnen hade förra veckan? Om det inte bara är början? Det kanske blir värre? Vill inte!!!

Igår var vi på kalas hos mamma som fyllde 69 år. Vi bjöds på smörgåstårta från Smörgåsbutiken och hembakad tårta till kaffet. Mycket, mycket gott!

Jag hade köpt rosa rosor, trisslotter och ett set med duschcreme från Baylis & Harding. Jag hoppades förstås på storvinst på trisslotterna då jag har hintat lite att en resa till Dubai skulle vara ett trevligt sätt att fira hennes 70-års dag på nästa år!

                                                  

Min söta svägerska hade tagit med sig en stor kasse med kläder som E hade vuxit ur, plus en rosa synthesizer som Isan nu fått ärva. Tack, tack för det!!

Och igår så fyllde ju mannen år! Hela 38 år har han hunnit bli! Tyvärr är han ju kvar i Norge så vi får fira honom när han kommer hem igen. Jag har beställt en fin present från Nordicfeel, med lite "luktagott"!!

Nu tror inte jag att han tittar in här så jag kan ju berätta för er att det kanske är ett sånt här set:

                                   
                                                            Luktar jättegott!!!

Och tydligen får vi fira Alla hjärtans dag själva med, eftersom han troligen ska jobba även i helgen! Jaja, det gäller att smida medan järnet är varmt, som man brukar säga. Vi hinner väl fira sen?!

                                      
Nu ska jag gå och sova. I morgon är jag ledig. Hoppas jag mår bättre då!! Natti, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar