lördag 4 januari 2014

Sköna lördag.



Hejsan!

Äntligen ledig! Idag har vi sovit till åtta! Tack för det, Isan! Efter mina två dagar när jag börjar klockan sex så vill man bara få sova en aaaning längre! Jag har dessutom fått sova hela natten så idag känner jag mig verkligen utvilad.

Idag har vi varit en sväng till köpcentret utanför stan och handlat lite. Passade på att handla för mitt presentkort på Body Shop nu när de har sin rea. Två bodybutter och en duschcreme blev det. Jag gillar fruktiga dofter bäst så jag köpte dessa gobitar, Papaya och Passionsfrukt. Doftar ljuvligt!



#
                                     #
                                   #
Sen var vi in på Lagerhaus en sväng för att kolla efter en ny tvålpump. Hittade dock ingen som föll på läppen och eftersom mannen alltid är så sjukt uttråkad när jag vill gå i "såna" butiker så kände jag att vi lika gärna kunde gå. :(

Köpte dock två nya väskor till matlådan!

                                           MADE BY ME LUNCHVÄSKA
                                               PRICKIG LUNCHVÄSKA

Jättesöta! Kostade bara 10:- styck!!! Mycket roligare än en Icakasse. Eller en från Systembolaget som tydligen är den vanligaste påsen att ha sin matlåda i, enligt en undersökning.

Jag ska åka ut själv nån dag med Isan när mannen har åkt till Norge och kolla på alla roliga saker så länge vi vill! Panduro är ju också en favorit att strosa runt i! Och Indiska. Och alla presentaffärena förstås! Inte för att jag ska ha något, men det är ju kul att uppdatera sig lite.

Efter att ha handlat mat på Coop Forum åkte vi hem och fikade med kanelgifflar. Gött.

Ikväll blir det lite plock med goda ostar, salami och nybakad baguette och sen stjärnorna på slottet kl. 20.

Ha en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar