fredag 24 januari 2014

Skön fredag.

Hallå go vänner!

Länge sen sist, jag vet. Har bara jobbat i stort sett så jag har inget särskilt att tillföra. Jobbade extra i söndags eftersom jag ska vara ledig nu på måndag, då dagis har stängt. Men idag är vi lediga!
Har inte gjort något särskilt alls faktiskt. Gått och småplockat lite, tvättat och så. Nu har vi precis fikat med kladdkakemuffins. Mumselimums!

De var dock liiite för söta tyckte jag och jag ska minska på sockret nästa gång jag bakar dem. Isan tyckte nog att de var alldeles för söta (starka) för hon åt i stort sett bara grädde!

Igår var jag och klippte mig hos C. Isan satt så fint i en av fåtöljerna och väntade. Hon smaskade på ett litet paket russin och "läste" PIX-böcker!

C klippte upp och tunnade ut håret och när hon var färdig så böjde hon ut topparna lite med en plattång. Fint! MEN. När jag kom hem så satte jag ändå upp det i en tofs. Tycker det är "jobbigt" att ha håret hängande. Kanske ska satsa på en kortare frisyr?

Nej, nu pockar Isan på min uppmärksamhet igen. Må så gott!

                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar