onsdag 11 december 2013

Potträning.

Hej på er!

Fortfarande sjuk. Svårt sjuk. Fast jag tror att jag eventuellt börjar bli bättre? Har inte ont i halsen längre i alla fall. Är otroligt trött och har fortfarande ont i kroppen. Ska vara hemma i morgon med. Hoppas dock att jag ska orka baka lussekatter, men det känns avlägset just nu.

Isan har kommit igång med sin potträning! Vi har ju försökt lite grann förut, men då har hon inte visat nåt större intresse, men nu verkar hon fatta grejen! Hon satt en stund innan hon skulle sova men då kom det inget. Sen ropade hon att hon skulle kissa/hade kissat??? Så jag tog upp henne men blöjan var torr och när hon satte sig så kom det kiss!! Mycket bra! Det var andra gången det kom kiss i pottan och på dagis säger de att hon suttit på toaletten! Tänk om hon kunde bli helt torr nu? Minns inte hur lång tid det tog med sonen faktiskt. Men det borde väl ta veckor/månader?

På lördag, om jag är frisk, ska jag på Julgalan med jobbet. Ska bli kul! Tyvärr är det ju min jobbhelg och det är ju inte liiika kul precis. Gäller att hålla sig på lagom nivå när det gäller alkoholen. Ska endast ta någon cider tror jag. Om jag inte är helt nykter? Kan vara kul och festa lite förstås. Det gör jag ju aldrig nu för tiden.

                                           

Nu ska jag kolla på Bonde söker Fru! See ya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar