onsdag 25 december 2013

God Juldag!

God Jul allihop!

Då var julen i stort sett över för denna gång. Vi hade det jättemysigt igår kväll hos min bror och hans familj, plus mor och far. Vi bjöds på massor av godsaker och fick fina julklappar. Isan blev mest glad över en kissekatt som kan gå och mjaua samt en brödrost från OBH Nordica. Hon har till och med rostat mackor i sängen!

                    

Jag fick ett presentkort på Body Shop som jag tänkte utnyttja framöver. Kanske väntar till REAN.

Mannen gjorde för övrigt ett strålande jobb som jultomte! Ingen ville vara tomte så han kände sig nog mer eller mindre tvingad. Men han gjorde det ju för Isans skull förstås. Hon tyckte det var väldigt spännande när tomten kom in från altanen med en stor julklappssäck. Hon hade ingen aning om att det var pappa!

Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Skönt. Just nu sover både mannen och Isan middag. Mannen har blivit lite förkyld så det är bra att han vilar. I morgon ska ju jag jobba så då är det ju bra om han är pigg och kan ta hand om markservicen. :)

Gillar att jobba annandagen. 100% OB heeela dagen! Me like. Kan behöva väga upp min sjukvecka som jag hade innan Lucia. Sen är jag ledig på fredag igen! Då ska vi handla nyårsmaten. Vi kommer vara hemma på Nyårsafton eftersom jag jobbar till halv sex, och så blir det så sent för Isan. Kan vara rätt skönt det med.

Nu vaknade Isan så nu ska vi fika med det sista som är kvar av saffranskladdkakan.

God fortsättning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar