lördag 7 september 2013

Det var länge sen!!

Gokväll!

Oj, det var visst TVÅ veckor sen jag var här inne senast!

Har inte haft nåt särskilt att berätta så det är därför. Plus att tiden och orken inte räcker till ibland.

I torsdags åkte mannen till Norge så nu är jag och Isan ensamma hemma, eftersom sonen är hos sin far. Ganska skönt faktiskt...


                                                  

Jag var ledig igår och då var vi verkligen lediga. På förmiddagen gick vi en sväng till öppna förskolan som Isan har längtat så till. På eftermiddagen tog vi det lugnt och kollade på film och åt morotskaka!

Idag har jag jobbat så Isan har varit hos mormor och morfar. Det hade gått bra, men hon hade bara sovit en timme. Hon ville inte sova i mormors säng, så morfar hade fått gå en sväng med vagnen (resesulkyn) och då hade hon till slut somnat. En timme är i minsta laget så hon var trött när jag hämtade henne.

Vi åkte förbi McDonalds och köpte med oss mat hem. Skönt att slippa laga mat ibland! Personligen är jag inte så förtjust i snabbmat, men ibland får det gå ändå.

                                                 

Innan jobbet sprang jag runt på en kvartersloppis en stund. Jag hann med ca 20 bord och fick med mig lite småsaker. Bl a. två höga, svarta blomkrukor som jag tänkte ha i vardagsrumsfönstret. 10:- styck!! Två tyllkjolar till Isan, en puderrosa och en röd. Den rosa var från Noa Noa. 10:- styck, även de. Köpte också en rosa klänning till Isan för 20:- Fina fynd!

Sen hann jag inte mer för jag var tvungen att åka till jobbet. Hade gärna gått en stund till kan jag säga. Det var kanonväder ute! Tänkte hinna förbi en annan kvartersloppis i morgon innan jag börjar jobbet också. Det är såå kul!!

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Finns inget att se på TV så jag kan lika bra sova! Jag ska fota mina fynd nån dag så ni får se dem. Ha det gott så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar