söndag 8 september 2013

Helgen gjord.

Gokväll i stugorna!

Då var helgen "avklarad". Rätt skönt. Synd bara att jag inte är ledig i morgon, utan börjar redan klockan sju! Jag har försökt förklara för Isan att det blir en lååång dag på dagis i morgon. Hon får äta både frukost, lunch och mellis innan jag kommer och hämtar henne. Men det ska nog gå bra. Hon älskar sitt dagis!

I morse tänkte jag sticka på en loppis igen innan jag började jobbet, men när jag kom dit så var det inget. Jag kollade på datorn sen när jag kom hem och då var det inte förrän den 6/10. Men vilken dag man än sökte loppis på så kom den här loppisen upp! Inte konstigt att jag tog fel då? Om man söker på 8/9 så förväntar man sig ju att endast det datumet ska komma upp. Ja, ja. Inte hela världen. Det kommer fler loppisar.

Nej, jag har verkligen inget att berätta och trött är jag, så det blir inte roligare än så här!

                     babushka-katter


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar