fredag 13 september 2013

Tildes söta klänning.

Hej, svejs!

Jaha, hemma och vabbar igen då. Isan fick hög feber igår kväll och har inte varit bra alls idag. Nu ligger hon i min säng och sover en stund. Hon har inte ätit något, men som tur är får jag i henne vätska. Pluppan.

Igår var det premiär på "Hela Sverige bakar", och det var lika kul att se som vanligt! Vissa är ju kanske inte så jätteduktiga medan andra är desto bättre. Man kan nog redan ana vilka det kommer stå mellan i finalen.

Någon mer än jag som tyckte att Tildes klänning var superfin? Kollade upp var den kom ifrån och den går att beställa på http://www.demoy.se/ för det facila priset av 2799:-



                                               
Njaa, det kommer nog inte att bli någon sådan för mig då. Men jag vet att Pernilla Wahlgren har liknande, till något bättre pris.

Skulle ju visa vad som var i paketet från H&M, här kommer det:






Nya toppar till Isan, samt en ljuvlig tröja i pilé som kommer att värma gott. Två pyjamasar till mig. Har provat den översta och byxorna var inget vidare tyvärr. Korta i grenen och slapp resår. Men det går ju att använda enbart tröjan. 

Det var alles. Ha en mysig fredag!

     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar