tisdag 13 juni 2017

Vinst från Postkodlotteriet!

 Innehåller reklamlänkar                                                             




                                                                God morgon!






 Äntligen ledig!! Jobbade kväll igår med och det var faktiskt jättemycket folk. Trött och förvirrad var jag också och ibland undrar jag hur jag ska kunna jobba ända till pension?

 Idag tar dock en ny generation över när sonen åker för att lära sig kassan! Han ska sommarjobba hos oss! Hjälp! Jag tror nästan att jag är mest nervös?? Huuur ska det gå? Det är inte ett jätteenkelt jobb för de som tror det, det är massor att lära sig. Huva!

 Men han är ju ung och rask så det ska nog gå bra. Han har fått ett schema och vi kommer att jobba ihop vid tre tillfällen innan jag går på semester. Sen kanske han kan jobba lite extra efter sommaren också. Det vore kanon.

 Idag har vi inga planer alls än så länge. Ska åka och handla lite och hämta ett paket från Postkodlotteriet som vi vunnit. Vi fick ett bra erbjudande i vintras som vi nappade på och nu vann vi! Tyvärr inga miljoner  utan en gåva som kanske är värd ett par hundra. 😊 Man fick välja mellan lite olika saker och jag valde ett set från Rituals med handtvål och handkräm. Nu har vi dock sagt upp prenumerationen. 😐


Kanske kikar in senare annars får ni ha en bra dag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar