söndag 18 juni 2017

Årets första dopp!





                                                                   Hej, svejs!

Nu är sommaren här på riktigt och vi har varit och badat för första gången i år! Jag och Isan åkte till Sannabadet i Fjugesta några timmar och solade och badade. Och på Sannabadet träffade vi bästa kompisen E! Vad är oddsen på det? Det var ju jättekul såklart och de plaskade i babypoolen och lekte i lekparken tillsammans.

 De lekte i babypoolen mest för att det var mycket varmare och så kan ju ingen av dem simma. E är ju dessutom ett år yngre än Isan så hon är inte så stor. Vi svalkade dock av oss i den mellanstora poolen också, men den var i kallaste laget. Brrr...

Lyckades bränna mig lite i pannan så nu måste jag återfukta ordentligt där. Fick en liten miniansiktsbehandling från Lyko när jag handlade där sist som kommer från Ole Henriksen. Det är tre steg som ska följas och det tar nog en halvtimme att göra alltihop så det blir nog inte i kväll. 😴


Jag köpte även min vanliga kajalpenna och concealer som jag använt i åratal. 😊

Jag brukar passa på att handla från Lyko när de har nån rabatt. Just nu var det 10% på hela sortimentet. Och så är det fri frakt direkt hem till brevlådan. Smidigt!

Om du inte har provat Lyko förut får du just nu 100:- på ditt första köp med denna länk!

Igår var jag inne i stort sett hela dagen. Det var tänkt att vi skulle åka på en liten utflykt men så ringde en kompis till Isan och ville leka så då sköt vi upp utflykten. Jag passade på att handla och rensa här hemma och så tog jag mig en liten tupplur på soffan faktiskt.

Jag har varit så trött sista tiden, främst på eftermiddagen. Vet inte om det är från resan eller om det är att jag är utarbetad? Skönt var det i alla fall och jag blev lite piggare på kvällen.

Nu ska Isan och jag gå och läsa bok. Hon verkar trött efter dagens lek i solen.

Ha en fortsatt skön kväll.


Innehåller reklamlänkar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar