lördag 17 juni 2017

Bilder från Limassol.






                                                                 God morgon!


Klockan är 07:05 och vi är LEDIGA! Vaknade vid halv sju och kunde inte somna om. Typiskt. Men jag somnade redan klockan tio igår kväll så jag har nog fått den sömn jag behövde. Igår var det lugnt och skönt på jobbet. Lugnet före stormen kanske då det är barnbidrag, lön och Midsommar nästa vecka!

När jag slutade blev jag attackerad av en fiskmås. 😡 Den flög upp och ned och skrek och flaxade hotfullt med vingarna och BAJSADE med flit bara nån meter i från mig! Jag hade handlat rätt mycket och var tvungen att gå två gånger till bilen och det gillade den inte! Förmodligen bor den på taket på jobbet och har kanske fått ungar? Ska ta med ett paraply nästa gång jag ska till jobbet.

Den här veckan har sonen varit på jobbet och haft kassautbildning. Han ska ju sommarjobba hos oss i sommar! Det har gått jättebra och jag är stolt som en tupp! 😍

Jag har ju bara varit ledig TVÅ dagar sen vi kom hem från Cypern och inte riktigt hunnit med allt jag vill men nu har jag i alla fall framkallat lite bilder som jag tänkte visa.



Frukost. Vi satt alltid ute och åt i stället för i den bullriga matsalen. Underbart!


Vårt frukostsällskap.


Ibland kanske man råkade tappa lite skinka eller ost.




Poolhäng.


Utsikt från vår balkong. Havsglimt!


Här ser man tivolit som vi brukade gå till. Inte alls långt! Havet i bakgrunden.


En dag gick vi en promenad upp i bostadsområdet och kikade. En vacker kyrka som låg på en höjd.


Stannade vi en lekpark en stund.


Hibiscus överallt!


Eftermiddagsfika på hotellet.







En söt kattunge som bodde på hotellet med sin mamma. 


Jag och Isan på väg till systerhotellet, Atlantica Gardens där det fanns restauranger och lekpark som vi fick nyttja.

Vi hade en superhärlig semester och jag kan inte lova att vi inte åker hit igen. Vi tycker att det är ett så bra och prisvärt hotell. Kanske bara att jag skulle vilja vara borta två veckor nästa gång? Tycker att en vecka går bra fort.

Idag ska vi på en minisemsester! Har insett att sommaren är här och nu och det gäller att ta vara på dagarna!

Ha en underbar dag!


Innehåller reklamlänk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar