söndag 3 februari 2013

Yeehoo-Yohio!

Det märks att man har blivit gammal äldre, för igår när det var Melodifestivalen så tittade jag bara med ett halvt öga. Det är ju så himla många artister och de flesta är ju inte särskilt bra tycker jag. Föga överraskande gick mina favoriter direkt till finalen, David Lindgren och Yohio detta underbarn! Jag har aldrig sett honom förut men han var ju helt underbar! Han verkar ju dessutom riktigt smart och målmedveten! Förstår att han slagit stort i Japan.



David Lindgrens låt var väl sådär. Påminde lite om förra årets låt som jag i och för sig tyckte var bättre. Den refrängen satte sig direkt, den här kan nog behöva några lyssningar.

Jag fick sitta själv och titta på Mello för sonen åkte över till en kompis och sov över där. Nu väntar jag på att han ska komma hem för snart börjar hans Breakdance. Han verkade inte alltför ivrig att gå på den...

Nya serien Mr. Selfrigde var ganska trevlig tyckte jag. Ungefär vad jag hade väntat mig. Däremot undrar jag lite över hans glättiga karaktär? Så där käck och positiv kan man väl inte vara hela tiden? Eller det vore väl underbart om man kunde det kanske. Tror ni att han döljer något? Och kommer han att inleda en affär med balettdansörskan Ellen Love?



Om jag var hon skulle jag starkt överväga att ta bort den där vårtan. Eller jag skulle inte överväga det, jag SKULLE GÖRA DET! Jag har ganska stark vårtfobi.

Nu kom sonen hem. Verkar genomförkyld. Ska stoppa i honom lite mat och några alvedon så får vi se hur han mår sen. Kanske får hoppa breakdancen ändå.

Får se om jag kikar in senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar