måndag 13 november 2017

Sopplunch!





                                                                   Hej, svejs!

Idag har jag varit ledig efter en jobbhelg. Blev dock ingen jobbig jobbhelg direkt eftersom jag fick ta en semesterdag i lördags då jag saknade barnvakt och igår jobbade jag bara tre ynka timmar. Känns på nåt sätt som hela hösten har bestått av korta jobbpass? Har vabbat, haft semester osv. mest hela tiden känns det som.

Idag bjöd jag katten på soppa till lunch. Eller jag och jag, det var en gratis provsmakning från Gourmet som jag hittade på Facebook. Där delas fortfarande ut gratisprover om din katt vill smaka?

Vår lilla misse ÄLSKADE soppan och slurpade i sig den bums. Jag valde den med tonfisk och räkor.






Mumsigt, tyckte Findus!

Jag undrar mest vem som kom på att katter gillar soppa?

Snart dags att gå till Isans gympa som är näst sista gången för den här terminen.

Brukar passa på att läsa en bok under tiden när jag väntar i omklädningsrummet. Läser nåt kapitel typ två gånger i månaden, hehe. Svårt att få nåt grepp om den, tyvärr.

Nej, nu ska vi gå!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar